روشی سودمند برای مدیریت داده ها و فایل های عکاسی
نوشته شده توسط : اوا

روشی سودمند برای مدیریت داده ها و فایل های عکاسی ، بسیاری از عکاسان بعد از مدتی با حجم زیادی از تصاویر روبه رو می شوند و در چنین شرایطی مدیریت صحیح داده ها با استراتژی های مناسب ذخیره سازی ضروری است. مارسل فن اوستن عکاس حرفه ای طبیعت است و زمانی که عکاسی را شروع کرد روش مشخصی برای مدیریت داده های

انبوه خود نداشت و پس از عکاسی داده های خود را وارد لپ تاپ می کرد و بعد از بازگشت به خانه تمام آنها را در کامپیوتر کپی می کرد.


6big چیست و چگونه کار می کند؟

یک نوع حافظه ی DAS یا حافظه ی اتصال مستقیم است که این حافظه یک نوع هارددرایو اکسترنال است که خود از 6 درایو تشکیل شده است و به صورت مستقیم به کامپیوتر وصل می شود. این حافظه در چند ظرفیت گوناگون 84،60،48،36،24،12 ترابایتی عرضه می شود اما، ظاهر آن مانند هارددرایوهای معمولی اکسترنال نیست. 6big TB3 دستگاه حافظه ی هوشمندی است که از امکانات متفاوتی برخوردار است و در این سیستم یک کنترل کننده ی RAlD تنظیمات و حالت های متعدد را نسبت به خواسته ی کاربر ارائه می کند و با این تنظیمات می توان به بهترین عملکرد رسید. این نوع حافظه مخصوص افرادی است که به روشی سریع و امن برای ذخیره سازی حجم انبوهی از داده ها نیاز دارند، بیشتر عکاسان کار خود را با یک هارددرایو آغاز می کنند و پس از پرشدن آن هارد دیگری تهیه می کنند وبه همین ترتیب ادامه می دهند.


طراحی و امکانات

شاید ظاهر حافظه برایتان مهم نباشد اما حافظه ی خارجی 6big از جنس آلومینیوم و متناسب با مدل Mackbook Pro است. به عقیده ی اوستن قابلیت اطمینان در انتخاب حافظه در اولویت است و بیشتر از دو دهه است که او از هارددیسک های LaCie استفاده می کند، با اینکه این حافظه ها طراحی زیبایی ندارند اما در عوض قابلیت اطمینان بالایی دارند. این درایوها به صورت افقی روی هم قرار گرفته اند و از قسمت جلو می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد و خطوط خارجی تنها بخشی از طراحی نیستند بلکه 6 درایو را از یکدیگر جدا می کنند و درایوها را می توان به راحتی از قسمت جلوی محصول جا به جا یا حذف کرد.


نتیجه گیری


بهتر است به جای اینکه هربار یک حافظه ی جدید بخرید روی سیستم RAlD مناسب سرمایه گذاری کنید و اگر به حافظه بیشتری نیاز داشتید می توانید درایوهای بزرگ تر را جایگزین درایوهای قدیمی کنید.

 برای ادامه مطالب کلیک کنید . 




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: